Let the walls come falling down and fear washes away
2012-01-03 @ 01:23:43

Har haft en mysig dag med mina vänner och kaffe. Kvällens spenderades sen framför tvn och del ett av tre av kronjuvelerna som dem har gjort till en serie nu. Väldigt bra faktiskt så imorgon kommer vi (nej jag är inte skitso jag har vänner)sitta bänkade igen, tagggggar! Ska även träffa min Ronjis imorgon med och det har jag längtat efter! Som plus, om jag ska känna mig lite duktig ska jag försöka komma iväg till gymmet. Men det har jag inte som nyårslöfte för det kommer jag inte hålla så istället så ska jag ha som löfte att inte gymma för OM jag kommer gymma då! Jajje!

Kommentarer
Postat av: diiiin ronjiiis

PUSSSSSSS ÄLSKLING

2012-01-12 @ 21:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0