Hårdounat, kaffe, bilgömme och kaos
2011-09-23 @ 02:23:55

Okej vilken kväll det blev! För första gången på riktigt länge körde vi bilgömme. Det blev en bilgömme tsm med polisen och procuras.
Vi stog ganska sneaky vid Harald Nyborg samtidigt som det kör förbi en procuras bil och kolla lite skumt, sen när vi står helt ensamma bakom Ufo kommer samma bil igen och kollar lika skumt.. När vi väl körde därifrån så kör bilen åt andra hållet så jag tänkte att det inte var något mer me det. Men det var det inte. Den snappade upp oss och körde efter oss från donken in till stan, så jag tyckte det var lite konstigt och var på väg in och ställa mig vid gamla posten så jag kunde förklara var det var vi gjorde om den nu undrade det. Bilgömme. Samtidigt som jag svänger in möttes jag av en galet fortkörande polisbil inne från stan med blåljuset på och allt, som jag tänkte väjja för, men inser när jag hade stannat att det var mig den ville åt.. Såg nog rätt kul ut när jag stod bland två blinkande polisbilar och en procuras och förklarade att vi höll på med bilgömme.
Tydligen så hade det vart ett inbrott vid inersport lassabacka halv tolv och skillade som vi är var vi där kvart över..
Mest random kaosiga bilgömmekvällen vi haft. Får väl se när nästa bilgömme blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0