There's always a good ending
2011-09-15 @ 01:19:53

Jajjemen! Jag gjorde det. Jag gick upp halv åtta och började dagen med en springrunda. Längesen som jag var så nöjd med mig själv och klockan inte ens hade slagit tio. Grymt. Hängde lite med vännerna som vanligt och drack gott kaffe, som vanligt.
På onsdagar står även även popquiz på schemat så det blev gött häng där med. Fick 12 och dem som vann hade 15 så inte allt för lång ifån. Me likei. Sen spelades det en låt som jag tyckte va jävligt go men som min iphone app soundhound tyvärr inte kunde hitta.. Så Clara fick gå fram och fråga, men nu hittar jag inte låten. Yeeeeah. Alltid lika störande när man har en låt som man vill veta vad den heter min inte kan finna. Får väl hitta quiz killen och skicka ett jobbigt mail på fejjan.
Peeeeace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0