cause i feel how it crippled me inside
2011-11-18 @ 13:51:20

Men oj, hade nästan glömt att jag hade en blogg.. fast ne. Inte orkat uppdatera bara! Breaking Dawn som jag såg i onsdags var sjukt bra. Skulle kunna se den om å om igen... Men det hinner jag inte idag, för snart ska jag till tandläkarn, dem hade bokat in mig på en tid när jag är borta så ringde dit för en stundsen och fick en ny tid direkt. Så om 40 min går jag på mitt sista fria tandläkarbesök... Sen ska jag träffa några utav mina fina vänner för sista gången innan jag åker. Kusinerna kommer ikväll å morgondagen kommer att spenderas med familjen för på söndag morgon kl 06.00 lyfter planet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0