Spontan tripp till Gekås
2011-03-29 @ 22:23:54

Eftermidagen har spenderats på gekås och jag fick shoppat lite grejer inför kenya, närmare bestämt 27 packet bindor.
För er som nu undrar så ja, jag ska ha alla själv. Det går åt mycket när man har lingonveckan. Fast så e det inte det.
Bindor och bh:ar är lyxvaror för kvinnorna där nere så jag håller på att samla in bh:ar från mina vänner och har nu fixat ett bra antal med bindor att kunna dela ut till kvinnor som man träffar. Bra va?!

Rätt snyggt!
Men varken Boris som gick förbi mig eller kassörskan kommenterade det.
.

Kommentarer
Postat av: isabellefettcool

underoath till p&l kan vara det bästa som har hänt i hela världen...................



SÅ JÄVLA GÖÖÖÖÖTT ÄR DET!! sitter nu med ett stekt ägg och kaffe och njuter av sovmorgon :)

2011-03-30 @ 10:02:14
URL: http://wearethesound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0