Party all the time
2011-06-13 @ 14:06:22

Vart ska jag börja egentligen? Har haft the time of my life i Napa. Galet bra fest i en vecka med en galet bra klass är ganska svårslaget.
Blev ingen vila för min del när vi kom hem heller. Fredagen, dagen då vi kom hem började med studentskiva före en gammal barndomsvän, jobba kväll på lördgagen, och BALEN igår. Den var helt fantastisk och jag skulle inte kunna tänka mig en bättre bal. Vi började hemma hos mig med mingel, skumpa, fotografier, snittar och dricka. Sen kom strandtåget och hämtade oss och körde en liten sväng innan vi vandrade iväg mot sociten.
Kan inte riktigt förstå att allt detta händer nu och att imorgon är det STUDENTEN. Det kommer bli galet roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0