Lugn kväll med räkor och vin
2011-01-22 @ 00:22:18

Hade en mysig fredagsmiddag med mamma och pappa innan, färska räkor, avocado och vitt vin! Kan det bli goare? Såg även filmen Love and other drugs som var väldigt fin. Sämst kvalle var det dock men då jag inte ville sluta kolla fick jag helt enkelt stå ut med det. En promenad med Elin togs det innan med, mycket snack om balklänningar framtiden och allt annat roligt. Om det blir som jag och mamma hoppas på så kommer min balklänning bli underbar!
bra fest i början utav terminen,
gissar på att vi kommer ha flera bra fester om inte ännu bättre
innan sista året är slut!


Kommentarer
Postat av: isabelle

fett fula.............

nää :)

2011-01-25 @ 00:06:54
URL: http://wearethesound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0