Here we come to a turning of the season
2011-02-24 @ 01:14:01

Har spenderat även denna dagen i gbg med underbara tjejer. Följde med när dem kollade balklänningar och lyckades hålla mig från att inte hitta någon snyggare än den jag har köpt. Vi avslutade trippen med kaffe&kortspel på kungsmässan.
Hjälpte pappa att sätta in min nya tvbänk eller byrå på rummet ikväll med och det var med tunga steg som jag lämnade sängen o tvn för häng med C&E. Måste säga att det var värt det för vi hade en riktigt rolig och mysig pratstund denna kalla kväll.
Varva är rätt roligt måste jag säga, som dagens visdoms ord typ.
kul att mitt paint krångla så jag inte kunde sätta ihop bilderna som jag ville..
Håret i ansiktet är rätt inne nu har jag hört
och med det säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0