En vecka sen sist
2011-02-16 @ 18:32:59

Inte bloggat på en vecka, eller suttit vid datorn för den delen o resultatet är ett helt dammigt tangentbordet. Finns några anledningar varför jag inte har blopggat, o den första är att det har flyttat in en ny vän på mitt rum, en TV. Sen så har jag skaffat en kabel så jag kan koppla tvn till datorn och den använder samma utag som skärmen gör så jag har helt enkelt vart för lat för att dra ut den och byta tillbaka till skärmen.. Sen så har jag legat sjuk och inte kommit upp ur sängen sön-tis. Nu är det på bättrings vägen, men halsen gör ont och rösten låter som kratta.

detta var på alla♥dag för kanske fyra fem årsedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0