Picknick vid havet
2011-04-27 @ 20:10:05

Hämtade min studentmössa idag så nu är det verkligen nära! Ska jobba på bra med projektarbetet sen så att jag är nöjd till 110% när det lämnas in på fredag.
Började dagen dåligt men den blev bara bättre och bättre!

Jag och Issa stack hem till mig på första hålet och gjorde chokladmuffins, drack kaffe
och kollade på ett super nice avsnitt av Gossip Girl



På andra hålet blev det E.H och då fick vi med oss några andra polare med
När skoldagen sen var över blev det picknick vid havet

Väldigt go dag, så får väl stå ut med att det blir plugg hela kvällen!

Kommentarer
Postat av: isabellefettcool

hahahhahahhahha otroligt ful bild på mig XD men tror ju att jag sitter så seriöst XD



åg gossip girl + muffins + kaffe <3

2011-04-27 @ 22:20:45
URL: http://wearethesound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0