Dukoral, om man så måste
2011-04-04 @ 20:17:18

Sitter just nu och försöker få ner ett glas med Dukoral i kroppen, vilket inte går så bra då det smakar rent ut sagt förjävligt. Sen att dem har försökt på någon hallonsmak på det hela gör det ännu värre.. Det som inte dödar det härdar och drickar jag upp allt så slipper jag få kolera (kan man ju hoppas, om det nu fungerar).

Senare ikväll blir det hejdå party med mina vänner men innan det antar jag att jag måste packa färdigt.
Detta blir troligtsvis det sista inlägget innan jag åker. Det är ju ändå avfärd vid 04.00 imorgon..
Om det finns tillgång till internet så kanske det kommer ett litet blogginlägg någongång med, annars så ses vi den 24 april!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0