Back home
2011-04-25 @ 15:02:38

Sådär ja, hemma igen! Vet inte ritkigt vart jag ska börja med resan, får väl ta det bildvis någon dag då jag har orkat fixa alla bilder, haha. Dessa tre veckor har gått galet fort men när jag tänker tillbaka så har vi gjort så mycket så det känn nästan lite med bara tre veckor.. bra logiskt allt är ja.
Det var vääääldigt trevligt att träffa pappa å vännerna igen och som jag sa när jag hade hängt med Anna i fem min, det känns som att jag knappt varit borta!
Så igår bytte jag sol å bad vid indiska oceanen mot solning och grillning på Annas balkong, fina grejer det med!
På kvällen bjöds det på grillat och förkrök innan vi drog oss in till stan! Hade vart uppe i nästan 24h när jag gick och la mig så att sova länge idag fick bli en självklarhet!

go uppladdning med safari rom
hemmagjorda pomfritt, grillat och underbar sallad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0