April april
2011-04-01 @ 18:50:41

Mina april skämt har hållit sig rätt chill iår, först skulle jag till göteborg med mamma(väldigt roligt) sen direkt ner till Danmark o se Justin Bieber, vilket en klasskamrat faktiskt gick på (även om han såg mig på lektionen) så frågade han mig 20 min (efter status uppdateringen) senare varför jag inte var på väg till Danmark...
April fika hos Anna med kaffe och bulle var rätt fin invigning av denna månaden. Efter det drog jag Moa&Annie ner till stan och jag fick shoppat en söt klänning med volanger och en snygg kavaj.

Kommentarer
Postat av: isabellefettcool

åååh den klänningen tänkte jag med köpa igår! :d fast så gjrode jag inte det....

men asfin är den :D

2011-04-02 @ 16:53:14
URL: http://wearethesound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0