Vad söndagsplugg gör mot en
2010-09-26 @ 17:39:07

Mami kom hem idag från Ungern där hon har spenderat den senaste veckan på jobbresa. Roligt tänkte jag när hon kommer hem med massa stora lådor. Fast sen visade det ju sig att i packeten var det inte fina klänningar till mig, utan vinflaskor till henne och pappa. Jajaa, får väl gå.
Snäll som jag är tog jag en promenad med hunden och fick då sällskap utav två pratglada tanter som inte kunde sluta prata om den lilla varelsen till hund jag har. Dom satte ju sina spår så när jag var ensam med cnobby kom jag på mig själv efter ett tag att jag hade ju faktiskt fortsatt att prata, fast inte med tanterna utan med Cosby.
Kanske borde börja träffa mer socialtfolk som kan ge svar på det jag säger.
Söndagsmission.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0