Nu snurrar det verkligen i huvudet
2010-09-28 @ 21:16:44

Firade Mois med en liten kaffe på blåddan efter skolan idag! Välkommen till 18års klubben! Mer firande blir det dock imorgon och på fredag... Sen tänkte jag vara lite duktig och gå på step core, extra kul när man kommer dit och det visar sig att läraren är sjuk så det blir dance aerobic istället. Jag som knappt klarar av aerobic snurrade bara runt och gjorde nog mer egna steg än vad man skulle göra... Bäst var ju när vi skulle varva ner. Hur har dom tänkt att det ska funka bra när jag har hoppat runt och snurrat som en galning? Men måste dock säga, att det var lite roligt trots att jag var fruktansvärt kass på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0