Ett två 3 fyra 567 åtta potta
2010-09-27 @ 19:34:36

Några gånger nu har mina vänner sagt att jag har haft ett bra sifferminne, då menar jag inte att jag kan alla siffror pi består av utan mer nummer och diverse annat oviktigt. Nu har jag iaf fått öva mig på mina kunskaper, då "statusen" för leveransen av min lilla phonie består utav några siffror, eller rättare sagt 12st som man ska knappa in.
Att jag lärde mig dom första gången jag såg dom har nog mer att göra med att jag så gärna vill ha den där saken som tar så galet lång tid på sig att komma. Att jag sedan knappar in den gär koden ett antal gånger varje dag har nog bara gjort saken bättra. Hoppas på att den har skickats gör jag med!
Synd bara att mina drömmar alltid går i kras.

Kommentarer
Postat av: miranda

haha ojojoj, undrar när du tappar den i toan... ;)



men feett väärt:D

2010-09-27 @ 21:35:21
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0