Första Maj
2010-05-01 @ 16:57:51

Gårdagen blev rätt nice, men det är fortfarande tre mysterium som jag inte kan förstå mig på.
  1. Hur lyckades högtalaren trilla ner från bokhyllan utan att gå sönder?
    kan tillägas att den satt två meter upp.
  2. Efter alla de senaste festerna jag har haft, har någon gått ner i källaren fält upp
    extra sängen.. Har dock mina aningar om vem denna personen kan vara!
  3. Min säng. Den lyckas alltid ligga huller om buller på golvet. Det är som att så fort någon sätter sig
    i den får den en extra dragningskraft ner mot golvet.

söta vänner!


Clara köpte klackisar och blev aningen längre än Linn..

Blev en liten sväng ner på stan sen, och som jag längtar tills jag fyller 18 så jag iaf har möjligheten att kunna gå in på krogen! Träffade Carro som det sedan blev att jag hängde med, och försökte hitta hennes cykel.. vilket inte var lätt kan jag lova. Men vi fann den och kvällen slutade med att jag Emil, lillemil, adde och Carro gick hem till emil och somnade (låter finare) i hans soffa. Eller fotölj för min del, kan ju säga att jag hade lagom ont i bena efter den sovställningen.
Så nu, efter att jag har städat huset och mitt rum(!!!) chillar jag vid datorn och ska strax starta Dear John som jag har sett nästan halva på!

föör mycket text för att vara jag, men det får duga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0