För att vara en bra dag var den inte så bra
2010-05-05 @ 21:21:23

När jag vaknade imorrse kändes det som att jag inte hade sovit någonting på hela natten. Hade vart så skönt att skippa skolan och bara få vara hemma heeeela dagen.. Dock gjorde jag inte det utan gick till skolan. I takt med att tiden gick blev jag ju piggare och det var väll tur det för efter skolan stack jag och Victor ner till atletica och pumpa på gymmet. Han skulle träna armar så jag hänka på, kan ju säga att om inte jag har träningsvärk imorgon kommer det vara något fel. Var helt slut se när jag kom hem, mage, armar och konditionsträning! Woooosh.

Just nu är inte mitt humör på topp, för internet krånglar. Men bara på min dator. Whats up with that? Undrar om den har något emot mig. Vill förstöra min onsdags aka kolla Glee kväll. Inte okej alls.
Förhoppningsivis ska jag träffa Emil och födelsedagsbarnet Adde lite senare, så jag har någon att klaga över.

make no sense.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0