180 över is
2010-03-03 @ 22:11:27

Bestämde mig i sista sekund för att ta strandpromenaden till träningen idag, vilket visade sig vara en dålig ide..
Ca 50m in på den kör jag över världens isfläck och kommer genast på att jag nog borde sakta ner lite och bromsar. Ingen bra ide. En sekund senare har cyklen glidit ett halvt varv uppåt och jag ligger under. Trots detta fall, fick jag inga sår, hål i kläder eller brutet ben.
Det som tog skada var dock cyklen, som numera låter som en karusell. Vilket iofs är ganska fint, men i överflöd (mer än 2 min) blir det ganska irriterande..

ne men nu ska jag gå och öva på 360 och hoppas att jag inte hamnar som på bilden

Kommentarer
Postat av: jenny

hahahahahahaha <3

2010-03-04 @ 08:38:16
URL: http://jennykindahl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0