HELGEN
2010-06-06 @ 18:48:15

Då mitt internet har legat nere hela dagen, och natten för den delen har jag inte kunnat uppdatera någonting. Så innan fick jag lite abstinens av datorn och var bara tvungen att sticka hem till Emil och fixa en grej på datorn. Efter att det var avklarat gick jag hem igen och duscha. Så nu sitter jag här och väntar på mat. Att det fungerar nu tror jag har något med att min bror kom på besök innan.

Helgen har vart riktigt sommarinspirerad, chill på ankaret i fredags, grill hos Clara igår innan Sofies 18års fest! Även fast det har vart lite knasigheter har den vart bra!
Nu är det bara en vecka innan Lisa kommer hem med, EN VECKA! Helt sinnes vad tiden faktiskt har gått fort!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0