Chill på fästningen och sommargrillning
2010-06-17 @ 01:45:42

Första dagen på sommarlovet har vart kanon. Jag Clara Victor Adde och Emil gick upp och satte oss på fästningen och hade picknick i det goa vädret. Det blåste dock lite mycket, men annars var det guld. Efter det gick vi hem till mig, dock försvann victor på vägen men moa och jonte fick ta hans plats, så grillade vi lite. Clara fick även lärt sig en läxa att man ska inte lägga korvpacket på marken när det finns hundar. Cosby fick tre korvar, Clara noll.



 

Att somna till scrubs kanske är en bra lösning när man inte kan somna, för tusan vad skönt jag sov. Innan jag vakna och upptäckte att avsnittet visst var slut. Emil var lika förvånad som jag. Vi insåg då hur trötta vi var, så nu har han gått hem och jag förbereder mig för en god natts sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0