Bättre med bilder än med ord
2010-06-28 @ 02:01:44

Kvällens höjdare blev när alla la sig på varandras mage och skulle köra HA-HA leken, länge sen som jag skrattade så mycket! Om sommaren fortsätter i samma stil, vilket jag hoppas att den kommer göra kommer det lätt bli den bästa sommaren!
  • Nu är det bara 11 dagar kvar tills min ålder går från omyndig till myndig
  • fyra dagar kvar till min favvo Ronja kommer hem.
  • Fem dagar kvar tills Rockfesten !
Känslan som jag har nu beskrivs bäst med ett ord, u n d e r b a r.



Kommentarer
Postat av: Din favvo Ronja

Åh vilka fina bilder, och blir helt lycklig av att läsa din andra punkt där uppe. Du är min bästa. Det är du som får mina tarmar att fungera <3

2010-06-28 @ 02:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0