Lätt bäst
2010-07-17 @ 02:58:16

Det blev en bra kväll, Victor kom in chockad på Harrys och fattade inte först att vi var där för att fira honom! Käkade god mat och drack gott, Happy Hour är ju aldrig fel direkt! Sen drog nästan hela gänget hem till Adde och fortsatte festen. Fast 18 som jag är passade jag på att möta upp Ronja&Lisa för en liten tur till krogen där jag även träffade Annie som jag fortsatte kvällen med! Riktigt bra kväll, så nöjd och glad går jag nu och lägger mig och hoppas på en lika bra morgondag, utan regn...

Köpte mig en jeans jacka igår, läste i en tidning att om man har beslutsångest över vad man ska köpa
så ska man satsa på det plaget som är minst likt något annat som man har
så det gjorde jag, och nöjd är jag.
Onödig fakta, men kommer nog vara något jag tänker på när det handlar om kläder, förutom
svarta klänningar!


Suddigt och fint, men så här såg jag ut idag. Tänkte att ni ville veta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0