Söndagsmys
2010-01-24 @ 17:20:56

Gårdagen belv helskön, med rolig kväll hos Mathilda och sedan mitt första riktiga krogbesök! Jag och clara kom in, satte oss i ett hörn och såg allmänt vilsna ut. Men efter ett tag kom det ju mer och mer folk och satte sig och tillslut blev det en hel drös!
Clara sov sedan över här och idag har vi badat bubbelbad med massa skum och lyssnat på brusig musik!
Ikväll blir det söndagsmiddag hos Lotta. Det ska bli skönt att få lite god mat i magen efter att ha levt på mackor och oboy en hel helg!

Jag har haft mina blåa linser hela helgen och är ganska nöjd med reslutatet!

Inga blåalinser, så lite skilland är det allt!


Kommentarer
Postat av: ronja

VA ÄR DET JAG HÖR?:O MACKOR OCH OBOY, DU KAN FAN LAGA MAT DIN LATMASK! BARA DU FÅR TUMMEN UR RÖVAAAAAAA



(love u)

2010-01-25 @ 00:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0