Overkill
2010-01-02 @ 02:24:35

Av alla ord man kan ha på hjärnan är overkill det som har tagit över min en januri kväll som denna! Allt är overkill. Annars hade inte min första kväll kunnat vara så mycket bättre. Börja med min favorit stund på hela veckan, fredagsmys! Den spenderades hos Anna tsm med Clara och Annie. Vi spelade alfapet, kollade knasiga bilder och klipp, drack pommac (För längesen!), lyssnade på årets första myslåt Green Day – 21 Guns - featuring Green Day And The Cast Of American Idiot och drack jordgubbs dricka!
Att sedan gå hem i snön med disney snöflingor fallandes var inte heller så fel!
Godnatt!



en snyggsnygg bild från i våras som även pryder min vägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0