När katten är borta dansar mössen på bordet
2010-02-12 @ 12:03:47

Äntligen! Sista dagen innan mamma och pappa kommer hem från sin sydafrika resa. Mitt liv kan komma tillbaka igen. Slippa gå upp kvart över sex på morgonen för att gå ut med hunden innan skolan, slippa handla mat, städa diska osv.. Det typiska är ju att jompa också har vart borta och självklart så har internet krånglat till sig och vägrar att fungera. Igår lyckades jag och Issa dock fixa det men idag gjorde jag samma grej utan större framsteg.
Det jag mest ser fram emot när mamma och pappa kommer hem är ju självklart att dom kommer hem, men även att jag kan få tilbaka min fritid. Kunna gå på stan när jag vill, träna när jag vill utan behöva tänka på att jag har ett hus att behöva ta hand om.
Men nu ska jag fortsätta med skolarbetet och göra en gästbok som jag inte har någon aning om hur man gör!
Wish me luck!



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; ne, de e ju lite långsam och...dum i huvudet :)

2010-02-12 @ 12:44:30
Postat av: Moaaa

sv; ne, de e ju lite långsam och...dum i huvudet :)



glömde namn osv;)

2010-02-12 @ 12:45:39
URL: http://moaasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0