LOV!
2010-02-19 @ 14:40:39

Lov, och med det kommer snön. Här är snön inte längre så efterlängtad, men i Idre där hoppas jag på mycket snö. Om snön gör som jag vill, så är det borta sen när vi kommer hem därifrån. Hoppas starkt på det.
Idag är planen träna,städa och packa. Borde lyckas med detta tycker jag då jag fick två timmars extra lov. Men man vet ju aldrig.
Något som jag iaf har lyckats med idag, är att äntligen köpa en tröja som jag har velat ha i några veckor men som hela tiden har vart slut. Köpte sista och jag är nöjdnöjdnöjd (även fast den är lite stor, men den typen ska ju vara det så då är det lugnt).

helt okej bild, ni får iaf se axelprydnaden


Kommentarer
Postat av: miranda

skitsnyggis! ha det så bra i idre nu ;)<3

2010-02-19 @ 22:45:15
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0