Sista dagen på året
2010-12-31 @ 00:56:08

Det som är så underbart är att dom här sista dagarna innan nyår så kan man säga
- äh, vi gör det nästa år, för året är ju snart slut ändå.
Pussel och kort kväll blev det ikväll,
hittade ett gammalt pussel som är mycket roligt för man vet inte vad man ska pussla.
Låter knas? Ja. Men man ska utgå från en liten snubbe som står och tittat på folk,
och faktiskt så har det gått rätt bra hitills.
Jag och Clara är även trogna snowcreators för vi gjorde en ursnygg snölykta innan.
Så nu står den på trappen med några ljus i och sprider värme!
Nu ska jag gå och lägga mig sista gången för detta året, känns mäktigt.

Det nya nagelacket kommer sitta som handen i handsken till min nyårsoutfit!

Lägg märke till dom snygga reflexerna, så 2011.

Har man bra vänner eller har man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0