this years nollning
2009-09-18 @ 00:20:23

blev riktigt lyckad kväll tycker jag ! Roligt folk och lite öl blir aldrig fel. Kvällen var nice, lite kall, men det var inte så farligt. När själva nollningen sakta men säkert dog ut, följde jag Issa en bit sen mötte andreas upp mig och vi gick en ganska lång promenad, vilket innehöll prat och klättra upp på hustak. Riktigt härligt avslut, en av de bättre på länge faktist ! Bara att ligga och titta på stjärnorna på ett hustak mitt i natten är guld värt. Ronja, you know the feeling. Tagga balkongen 10' ! Nej men riktigt kanon var det. Nu blir det till att ta ett riktigt stort glas mjölk, sen sova och peppa inför vandringen imorgon på hela 8 km (!) Vilken idrottslärare är egentligen så dum så att han läggen en vandring dagen efter en nollning ? aja, bara att ta sin godispåse i väskan och vandra.

Sleep tight and don't let the bed bugs bite ya♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0