skola,bd,skola,bd,hem,spinning,hem
2009-09-07 @ 16:25:52

Dagen har vart chill, började med skola 10.10 sen ett hål på nästan 2 timmer ! där stack vi ner till blådörren där killarna käkade och chillade lite med dom, sen blev det skolan igen med 2 små lektioner ! Efter det kom Adde och inprincip höll på att dö om ingen följde med honom till bldörren, så jag offrade mig och satt med när han fick sin efterlänktade kladdis :)


Gissa om han var nöjd eller.. ;)

Nu blir det snart spinning med M&I sen väntas matte&så länge vi båda andas !

pöss

Kommentarer
Postat av: isabelle

åååh jag vill också inte ha läst den XD hahahha. bara så jag kan läsa den igen utan att veta vad som händer! hahaha. tönt jag är XD men det är najs.

nu ska jag cykla till mirre och träning!!!!! hahaha

2009-09-07 @ 16:48:13
URL: http://blacklaace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0