morgongympa
2009-09-19 @ 13:21:49

Idag åker mamma till ungern och stannar där i en vecka, så nu blir det vara jag och daddy i huset !
Började dagen med att gå på aerobic core med Mirre. Det var mycket skönare denna gången, då det inte var lika mycket folk med. Sen tog vi självklart en sväng förbi espresso house, för scones och juice ! Riktig kanon morgon !

Nu ska jag snart börja göra kladdkaka och gå ut med hunden, om jag nu kan hitta honom. Antagligen ligger han under mammas och pappas säng och tjurara för att dom åker och lämnar honom ensam här med mig. (pappa är just nu och spelar golf)

Kommentarer
Postat av: miranda

KAAAAAAN det vara en ........hmmmmmm........ KLADDKAKA???!! :O:O

2009-09-19 @ 16:16:59
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0