lille kameran har ett eget liv
2009-09-11 @ 16:26:36

kameran har gått och lagt sig någonstans och jag kan inte hitta den. Får väll leta lite till ! Snart blir det duschen, sen blir det lite läsning, läst lite mer än halva nu tror jag ! Dock var jag lite föör trött igår när jag läste tror jag, för jag hade läst några sidor som jag inte uppfattade som viktiga, så läste inte så noga (a) men det var tyligen ganska viktiga ändå, så Issa fick berätta vad som hände !

Ikväll blir det först ciabatta med mosarellaost, rucula och tomat ! Bara massa svåra ord att stava så jag är nästan säker på att några av dom är fel. intressepil.

Sen blir det att kolla på en skidresa som förhoppningsvis blir av på sportlovet !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0