how many time can a man turn his head, and pretend that he just doesn't see
2009-09-06 @ 13:16:58

Sunday morning.  Fattar inte hur jag lyckas vakna så sent idag. Halv ett, jag som hade allt underkontroll när jag vaknade klockan tio och skulle gå upp. Hur lyckades jag ens somna om ? Aja. Gjort e gjort och nu har jag käkat världens största frukost ! Kom på att det senaste jag käkade var vid 4-5 typ igår(räknar inte den lilla pizza biten som jag ficka clara ;)), när jag käkade lite lövbiff. Så det fick bli massa flingor och yogurt !

Nu blir det till att hoppa in i duschen, sen räkna lite matte C och köra bil ! Förhoppningsvis hinner vi fixa emils present idag med ! Men det återstår att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0