hål i jacket
2009-09-30 @ 16:03:55


mina normala vänner på espresso house :)

orkade inte ta bild när jag hade den på mig.. men här är iaf kjolen jag har tänkt köpa !


Var hos tandläkaren idag, och det var nog första gången som det var roligt. Om det nu kan vara det ? Har fått en ny tandläkare och han var rolig och skämtade under hela tiden, vilket gjorde kontrollen mycket roligare. Sen mötte jag upp lite tjejer från klassen så gick vi runt på stan och jag har äntligen hittat en parfym som jag tror att jag ska köpa i Usa :) Hittade även en kjol (det här med att handla mindre går inte så bra..) Men ska antaglign köpa den imorgon då jag ska gå på stan med Jenny ! Sjukt länge sen som jag träffade henne känns det som. Så det ska bli nice med en fika och lite shopping imorgon !

Nu ska jag fortsätta med eng arbetet, svenska talet och matten ! killer time... Ikväll blir det spinning, och det är iaf roligt !

Kommentarer
Postat av: lisa

hey sweetie vi måste prata när du är i usa, det är nog bara en timmas tidsskilland tror jag <3

2009-10-01 @ 05:10:19
URL: http://lisabostrm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0