bulletproof
2009-09-09 @ 19:51:31

Mathilda+Clara+bestämmaplats&tid=fail !
Efter skolan skulle jag hem och hämta träningskläder och clara skulle ner till stan för att kolla på träningskläder så vi(eller åtminstone jag) tyckte att vi bestämde att vi skulle träffas 16.20 vid bd så när jag och andreas kommer dit 16.20 är inte clara där, så vi går in och beställer så länge. Vid 17.00 hade hon heller inte kommit så då gick vi till stan för att kolla om hon var där, och vem mötte vi då om inte C ? Som hade suttit vid tg sen 16.20, hahah ! Lagom suris var hon ;)


Nu är jag precis hemkommen från spinningen så nu blir det duschen,
sen hem till S där det blir idol och mys !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0