090929
2009-09-29 @ 22:45:53

Sen kväll, tidig morgon, lång skoldag och träning. Men jag är fortfarande inte trött. Fattar inte varför ? har även fast det var en lång dag, vart en väldigt rolig dag ! I skolan var det tisdagsmys, och tagga inför helgen ! Är så sjukt peppad inför helgen. Fredagsmys hos clara på fredag, sova där tills lördag ta tåget upp till göteborg och gå där och shoppa (lite för min del då jag spara det mesta tills USA) Men mysigt att vara i gbg iaf. Sen blir det fest på kvällen och sova hos clara igen, för på söndag blir det bullbak då det är kanelbullensdag.Perfekta helgen om du frågar mig.
Åh om det endå kunde vart fredag idag♥

Mirre får dagens ros med, som hade tatt med kladdis efter att vi hade vart på bodybalance med. Mmm, bäst !

Nu ska jag läsa, och försöka sova. Om det nu går med denna glädjen. Undra hur länge det varar ?:)

natttti !

Kommentarer
Postat av: geten

Åhh låter som du kommer få en helt underbar helg. Vill också ha kanelbullllllar! det finns inte här, om man inte räknar med frysta gifflar på ikea:P Hahah jag tror du är hur bra som helst på bodybalancen, kul att jag inspirerar dig gumman. Åh nu fick jag ett måste ha thilda ryck...ta dig

2009-09-30 @ 00:49:49
Postat av: Jessica

Fin blogg du har, hur är det ?:)

2009-09-30 @ 01:06:55
URL: http://beeutiiiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0