överskottsenergi
2009-10-15 @ 19:08:45


Humöret är just nu på topp ! Kunde inte vart bättre. Om det är för att det snart är helg eller för att jag snart åker till florida vet jag inte. Egentligen spelar det ingen roll, det är ju mycket roligare att vara glad än att vara ledsen.

Dagen har varit väldigt bra, trots matte prov. På tal om matteprovet så har jag ingen aning om hur det gick. Det kändes iaf helt okej. Om jag inte får rätt svar så kanske jag iaf kan få poäng för rätt uträcknings sätt.
Sen blev det stan med Jenny, en efterlängtad fika !
+ att jag föll för en expedits försök till att sälja smink. Då min foundation är slut tänkte jag köpa en lite som jag kan ha till USA och sedan köpa ny där. hittade en väldigt bra foundation till rimligt pris och storlek, så jag frågade en som jobba i affären om vilken nyans jag ska ha vilket hon tar med mig till diors bra smink... 15 min senare stiger jag ut ur butiken. 485 kr fattigare, en foundation rikare...
Tur att jenny följde med mig sen och bytte till en som kostade nästan 25% utav vad den andra kosta. Så nej, i slutändan köpte jag inte den dyra.

Ikväll blir det mor och dotter kväll ! Varvart med plugg dock.. html(webbdesign) prov imorgon, mm så kul ! Men sen är det.. FREDAG !

Kommentarer
Postat av: a

fin blogg! (:

2009-10-15 @ 21:12:50
URL: http://agnesjohannaisabelle.blogg.se/
Postat av: moizzzz

MATHILDA, JAG ÄR INNE PÅ DIN BLOGG:D

2009-10-15 @ 22:15:57
Postat av: sandra

söt bild (: vad använder du för teckensnitt på din text?

2009-10-17 @ 00:34:24
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0