innebandyyyyy
2009-10-18 @ 22:55:20

Var och kollade Moas innebandy match med annie&clara innan och fick tatt några snygga bilder ;) För dom som undrar så vann dom sin match med 5-1, vilket jag tyckte var bra!
Kvällen har spenderats åt att välja ut några klänningar man kan tänka sig att ha med till USA, komma på vad jag ska skriva om för argumentations ämne på engelskan... vilket inte går framåt. Det har även hunnits med en promenad med Adde, vilket var ett tag sen!

Så nu blir det sängen, för imorgon ska jag på träning innan skolan, de ni!





avslutar med denna snygga bilden ;)

Godnatt:*

Kommentarer
Postat av: BESIANA MAVRAJ

synd att vi inte hade så snygga domare när vi spelade match :(



SV: jag tänkte de, för jag tror att jag har sett bilder där någon MR.T har blivit taggad ;D

2009-10-18 @ 23:04:40
URL: http://besianamavraj.blogg.se/
Postat av: Anonym

5-1 vann vi med faktiiiiiskt:)

2009-10-19 @ 22:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0