and when the world has turned silent
2009-10-21 @ 20:03:22

Väskan är packad, någolunda iaf. Har nästan ingenting med mig känns det som, för varje gång jag tänker packa ner en extra tröja tittar mamma lite skumt på mig och säger "ja ta med den, för vi kan ju inte shoppa där".. så det har slutat med att nästan inget följer med.. men det blir nog bra ändå:)
kvart i sju (på morgonen) åker vi hemifrån imorgon och jag är mer än taggad! Det bästa är att jompa ska följa med, och det sämsta är att mamma har bokat in oss på ett hotell utan internet. Så nu blir det till att leva helt fri från facebook, bloggen, bloggar, (idol)och allt som hör till i tio dagar.. men jag överlever nog i Florida ändå! kan säkert hitta något bra internet cafe:)

Annars får ni ha det så bra här hemma, och jag är inte borta allt för länge, utan kommer hem den 1 nov♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

utan internet? galet :P haha <3 kommer sakna dig, hör av dig när du kommer hem :)

2009-10-21 @ 20:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0