we were perfect
2009-11-16 @ 20:16:57

Skoldagen har vart otroligt rolig, för att vara en måndag! Det blev lunch på blå dörren med lite folk. Sedan var det bara att åka tillbaka och gå på dom två sista lektionerna. En av dom var SvC som faktist var väldigt inspirerande idag, då vi fick skriva om ett barndoms minne från lågstadiet. Fina grejer.
Jag och Clara tog sedan en tripp till stan (igen) efter skolan. Vi kom fram till ett vad. Jag ska inte köpa någon svart klänning förrens mellandagsrean.. Frågan är om jag klarar detta? Antagligen får jag smyga iväg och köpa den och sedan hoppas att hon inte ser att den är ny..

Jag och mamma har nu bestämt helgens äventyr! På lördag spenderas förmiddagen i gbg och söndagseftermiddagen spenderas, tsm med många andra antagligen, i bio salongen. Behöver jag ens säga vilken film? Tror inte det nej..


måste säga att Jacob ser förvånansvärt liten ut på denna bilden...

Kommentarer
Postat av: isabelle

AHAHAHAAHAHHAHAHHAHA JACOB ÄR BÖG!!!!

2009-11-16 @ 20:24:38
URL: http://blacklaace.blogg.se/
Postat av: miranda

Jaaa, det får vi verkligen göra XD men jag måste ju som sagt fixa det där attingens kortet ;D haha men vi fixar det ;P puss!!!

2009-11-17 @ 17:40:39
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0