sleepless night
2009-11-03 @ 02:57:00

Att det kan vara så svårt att somna.
Om det beror på att jag har jetlag eller något annat vet jag inte.
Vad jag vet är iaf att jag inte kan sova.
Att det skulle vara jetlag som är problemet känns ganska knepigt,
då jag somna åtta igårkväll och sov till nio idag och var fortfarande trött när jag vakna.
Så trött, det borde jag vara.
I min tristess har jag hunnit med ganska mycket saker faktist, på dessa sömnlösa timmar.
Städat(jag vet, säg inget), läst ut så länge vi båda andas,
rensat lite i garderoben, funderat på om jag skulle skippa förmiddagen i skolan och kanske bara sova.
Men kom fram till att det inte var någon bra ide
då jag har samma lärare på morgonen
som jag har på den lektionen jag tänkte gå på
och orkar inte dra någon "jag försov mig historia".
Så nej, det får bli skolan.
Om det nu blir iaf en timmes sömn.
Wish me luck.


några låter med bob och jag kanske fångas utav John Blund?

..och jag har ny header, visst allt är under lite konstruktion just nu,
men jag är iaf suprenöjd hitills.
Trots att det inte finns så mycket turkost på bilden...

G O D N A T T

Kommentarer
Postat av: Sandra

Inte lätt när man har samma lärare i flera ämnen :P

2009-11-03 @ 16:06:34
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Inte lätt när man har samma lärare i flera ämnen :P



svar: ja den har kommit. JÄTTEGOD!

2009-11-03 @ 16:06:45
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0