mini lan
2009-11-09 @ 18:35:11

Sitter här och försöker få igång min mammas dator nu, vilket inte går sådär jätte snabbt.. känns iaf gött och sitta på mitt rum med en dator i knät och en vid skrivbordet. Ska försöka skypa med Lisa ikväll, inte snacket med henne sen hon åkte juh.. så det ska bli skönt att höra hennes röst. Om jag nu lyckas få igång datorn... Men det får vi hoppas.
Annars har jag spenderat dan med clurret på stan, kollat lite jackor och fikar på blå dörren!

Försöker även skriva på mitt svenska tal, som snart är klart. Går lite segt nu dock för har det jobbigaste kvar, slutet.

Lisa och jag i våras, innan en utav mina utklädningsfester ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0