jetlag och massor med te
2009-11-01 @ 15:15:42

Äntligen hemma!
Flygresan dit gick jätte bra, en av de bättre faktist. Men hem därimot, där blev det lite andra grejer. Vi skulle åka ett flyg från tampa till washington, som skulle ta ja.. två timmar. Men fyra timmar senare och en mellanlanding på baltimors flygplats kom vi äntligen fram.

Men, det är inte flyget som var det viktiga. har ju inte bloggat på tio dagar nu så det har ju hänt ganska mycket, men resan har vart toppen bra! Lite för varmt vissa dagar bara(om det nu kan vara det) men ah, 33 grader..
Det blev mycket shopping! Kunde blivit mer, självklart har jag kommit på nu var det var jag glömde köpa.. men så är det ju nästan alltid med!
Blev seaworld, universal studios, aligator safari, halloweenfest osv. Massa turistsaker dvs!

Kommer lite bilder sen så ni får se vad jag menar!
Det tråkigaste med resan ju att jag inte kunde få tag på lisa:( självklart, lyckades jag att ringa 911 och fick frågan om vad som var min nödsituation... aa nödsituation kan man väll inte kalla det med tråkig situation ja!

Nu har det blivit tillräcklig långt inlägg!
pussss&hejjj

Kommentarer
Postat av: isabelle

jag gissar på att du köpte sånr dör till läpparna som luktar så gott :D hahaha

2009-11-01 @ 20:11:43
URL: http://blacklaace.blogg.se/
Postat av: RONJA DEN ALLRA BÄSTA

NU får du faaaaan ta och blogga skiten ur dig, har gått in varenda jäkla dag för att se så du inte dött!

och jag skulle önska ett långet thilda mejl också(A)

sakanr dig min prinsessa, så fruktansvärt mycket:(

2009-11-03 @ 00:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0