Bra att ha en trygg axel att luta sig mot ibland
2009-11-18 @ 19:27:24

Idag var första gången (kommer iaf inte ihåg någon annan) som jag somnade i skolan. Var galet trött när jag steg upp imorse, men bestämde mig ändå för att gå till dator lektionen på morgonen, duktig som jag är.
Självklart möter jag läraren i trappan upp till salen som då säger att lektionen är inställd. Yes, där försvann en en och en halvtimmas sovmorgon. Bra start på dagen! 
Sedan lutade jag huvudet mot linn och vipps så sov jag.
Annars har dagen flytit på ganska bra. Tränat aerobic, allt för länge sen nu.
Nu ska jag gosa in mig i sängen och kolla på en bra film, Finding neverland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0