ONSDAG
2009-05-13 @ 15:48:55

dagen då första matte nationella a provet skulle vara.. tur eller otur vet jag inte, men jag mådde sämre än dom 2 andra dagarna, orkade inte ens vända på mig i sängen.. så fick stanna hemma idag igen. Lite segt. HAde provet vart på eftermiddagen hade jag kunnat göra det, för de här senaste dagarna har jag alltid mått bäst på eftermiddagen, även idag. Sen blir det värre på kvällen och ja, morgonen..
AJa ! Look from the bright side, den ända "mat" jag kan äta är glass, MUMS ! Det ligger högst på + sidan iaf, haha :)
får hoppas att jag blir bättre tills nästa tisdag, då andra provet är !

PUSS på alla som vill ha körtelfeber !
och nej, det smittas bara via saliv och typ närgången het, så inga kramar på ett tag !

Kommentarer
Postat av: miranda

körtelfeber?! :O scary!!!



Krya på dig sötis <3

2009-05-13 @ 21:24:21
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0