I like that shit
2009-05-22 @ 12:48:16

Va typ det ända jag sa igår kväll :P hahah, ne men Jag Jenny och Cicci bestämde oss för att göra ciabata i ugn med mosarella ost, tomat och ruculla (STAVNING PÅ ALLT) blec riktigt lyckat ! jag fick ett smeknamn, pesten, yäääääääääääy och det var flum med mackorna och I like that shit, you like that shit ? We like that shit ! you don't like that shit ? osv...
Efter en stund kom även Hilda och Nathta och vi tittade på Edwars med saxarna :D Mysig film ! 3:e gångenjag ser den nu :D hihihi.
Åkte för bi killarna som lanar när jag var på väg hem, det var nice men dom tog mitt godis :O som även det fick ett smeknamn, körtelgodis ;) ät på egen risk ! Emil var också väldigt nojig och sprang runt och tvättade på allt jag hade tatt på.. hahahah fail ;D

Kommentarer
Postat av: mirandaaa

hihi^^ Tack, saknar dig ju!!!

2009-05-22 @ 13:13:06
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0