Gilbert Grape
2009-05-17 @ 12:32:34

sådär, nu börjar jag känna mig mycket bättre ! Pappa har iofs sagt att tröttheten kommer att kunna sitta kvar i veckor.. men det klarar jag nog :)

Nu sitter jag här men en bokrescension som skulle vart inne i fredags och som jag måste göra.. och det går jätte dåligt ! ingen fantasi i mitt huvud. Annars brukar detta vara dom enkalste uppgifterna tycker jag, inlämnings uppgifter på egna tankar om något. Men aah, får se hur det går.  1 A4 borde räcka.. tycerk man. Helst hade jag velat skriva 2 men det tror jag inte att jag klarar av. Hahaha

gille å arre ;)
här har ni dom, 2 av huvudkaraktärerna i denna magnifika bok !
som även är film, men boken är bättre !

Kommentarer
Postat av: isabelle

men i boken får man inte se Johnny depp XD haha. Fast han kanske är snygg i boken med som edward :D haha

<3

2009-05-19 @ 12:28:01
URL: http://blacklaace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0