vattenkrig
2009-06-01 @ 17:04:19

skolan var slapp, började 11.30 med en 40 mins kemi lektion, sen bar det ut i gräset och sola bena och starta vattenkrig, gick ganska bra i början men med vit t-shirt var det kanske inte så lyckat... ;)
Fick reda på att jag fick starkt vg på eng nationella, göööött, men mina satvfel är inte att leka med .. hahahah. Fick även vg på matte a, även fast jag bara gjorde b delen (Y) så jag är nöjd med det iaf :D

nu hade jag tänkt gå och dränka mig
.
sen ska jag återuppstå
och vara ett geni,
på kemi (ser ni rimmet ?? AAAAH!) så jag får vg på provet imorgon !:D
hade ju vart awesome !

  • HELGEN
  • LISEBERG
  • STUDENTEN (träffa alla glada människor :):):))
  • SKOLAVSLUTNINGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0