summertime blues
2009-06-24 @ 13:00:12

Gårdagen var riktigt mysigt med grill&kladdkaka :) Från att ha suttit ute i det goa(men kalla vädret) bestämde vi oss för att gå in och det slutatde med att alla fyra låg och trängdes i min säng ! Varmt var det :)

Nu har jag precis vart och handlat med pappa ( dom ska ju vara borta i 10 dagar..) tror han kände lite skuldkänslor för han frågade hela tiden vad jag hade för planer under den tiden dom var borta och jag kör standard svaret, jag vet inte.. så frågade han vad mina kompisar skulle göra under tiden dom  var borta och jag svarar jag vet inte.. men nån är la hemma ? jag vet inte.. hihi lite elakt men aja :)
Käkade precis frukost och såg att mormor hade ringt, hoppas på att få lite jobb idag ute i solen så jag kan få lite bränna :P
Ikväll blir det spinning och film !

grandma ringde nyss (Jaaaaa det tar lång tid för mig att skriva ett inlägg ^^) och det blir inget jobb idag, anledning: För varmt för trädgårdsarbete, göttans ! Nu blir det sol !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0