nu sitter jag här igen
2009-06-27 @ 02:40:02

Återigen kan jag inte somna. jag är trött men kan inte sova. jag vill sova men när jag väl lägger mig i sängen så blir jag klarvaken, även fast jag sekunden innan var helt slut.
Så istället för att ödsla tid på att sova, sitter jag nu och bloggar, lyssnar på go musik och tänker. Väldigt mycket tänkande på kvällen. Nästan så att jag borde gå ut med min lilla hund, som inte tycker om mig så jätte mycket. Eller jo, det gör han. Men han tycker om mamma och pappa mer. För dom har han suttit på trappan och spanat efter hela dagen. Även fast dom bara vart borta i en dag. Hoppass att han tycker om mig mer efter denna veckan som kommer iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0